Ledige jobs

Ledige jobs 

Vil du udvikle og lede Hou Hallen sammen med en frivillig bestyrelse? Og kan du se
dig selv, som vært for hallens mange brugere?
Så søg denne stilling i Hou Hallen! Løn efter kvalifikationer. NB. Kort frist!


En hal med endnu mere liv og fællesskab
Hou Hallen skal være et sted, hvor hele byen kommer for at møde hinanden. Med eller uden
sport. Et sted, som er attraktivt at bruge til kurser, møder, fester, mv. og som fortsat har en
god økonomi. Vi er allerede langt, men vil mere!


Du, dit værtskab og dine initiativer spiller en nøglerolle for at det lykkes. På sigt kan det
handle om nye faciliteter. På den kortere bane handler udviklingen om at spotte muligheder,
dyrke nye samarbejder og få endnu mere ud af de rammer, der allerede er.


Liv og fællesskab i Hou Hallen kræver god forplejning. Du skal derfor have lyst til at lave
hverdagsmad til store og små grupper i hallens dejlige køkken en gang i mellem. Du har gode
muligheder for at komme på kurser og lære det. Bare lysten er der!


Hallen danner allerede rammen for flere aktive foreninger, som er klar til at samarbejde med
dig og Hou Hallens bestyrelse om at nå målet om en attraktiv hal, der samler Hou.


Faciliteterne


Hou Hallen består i dag af selskabslokaler, køkken og cafeteria, daginstitution, juniorklub,
lokalarkiv, mødelokale og legerum foruden halgulvet, spinningslokale, multisal og fitnesscenter.


Udenfor finder du også mange aktiver: tennisbaner, padeltennisbaner, goal-station,
petanquebaner og fodboldbaner.


Med hjælp fra en stærk frivillig pedelgruppe, sikrer du at faciliteterne er i god gænge og møder
brugernes behov, så de føler sig velkomne og har lyst til at bidrage til udviklingen.


Organisering og ledelse


Du kommer til at arbejde tæt sammen med Hou Hallens frivillige bestyrelse: Din arbejdsgiver.
Bestyrelsen godkender overordnede rammer, mål og budget. Du finder de gode veje til målet
og får os derhen, bl.a. ved at inddrage og samarbejde med hallens brugere og frivillige.


Bestyrelsen mødes 6 gange om året og her deltager du. For at sikre en god start mødes du
månedligt med en sparringsgruppe fra bestyrelsen og har derudover en fast kontaktperson.


Du kommer til at være Hou Hallens ansigt udadtil og have mange samarbejdsflader. Derfor er
det en fordel, at du er god til mennesker, til at finde løsninger og tage ansvar.


Dine opgaver


- Lede dig selv, rengøringshjælpen, ungarbejdere til cafeteriaet og et korps af frivillige
pedeller (og evt. oprette andre frivilliggrupper til gavn for idrætscenteret).
- Koordinere eksisterende aktiviteter i hallen og udvikle nye.
- Drive og udvikle cafeteria og selskabslokaler. 

- Lave torsdagsbuffet til ca. 60 personer i vinterhalvåret og mad til foreningsmøder.
- Skabe gode rammer, så det er nemt og rart at bruge hallen (til sport, møder, mv.)
- Lettere administrativt arbejde, sende fakturaer og have overblik over økonomien.
- 3 ting, du ikke skal: Daglig rengøring, reparationer og vedligehold, regnskab og bogføring.


Arbejdstid og ansættelsesvilkår


Stillingen aflønnes som en fuldtidstilling med jobløn og du har stor frihed til selv at planlægge
din arbejdstid.


Da mange opgaver løses i samarbejde med frivillige skal du have lyst til at lægge store dele at
din arbejdstid i eftermiddags- og aftentimerne samt påregne weekendarbejde i forbindelse
med arrangementer. I vinterhalvåret er der mest at lave. Dette balanceres med en mere stille
sommersæson.


Ønsket start: Primo/medio august 2024


Vil du søge stillingen? Send en ansøgning inkl. CV til jobihou@gmail.com senest den 27. maj
2024


Har du spørgsmål til stillingen? Kontakt Omid Balahang, næstformand i Hou Hallens
bestyrelse på Tlf. 5330 2960 eller E-mail: omidbalahang@gmail.com.


Vi opfordrer alle uanset uddannelse og køn til at søge og ser særligt gerne en ansøgning fra
dig, som enten har erfaring med frivillighed og foreningsliv (gerne i sportens verden), med at
være selvstændig eller med at lede dig selv og andre. Er du lokal eller har lyst til at blive det,
er det endnu et plus!